Iqtisodiy jurnalistika

Iqtisodiy jurnalistika yo‘nalishi yangi yo‘nalishlardan biri bo‘lib tarmoqda 12 nafar talaba tahsil olishadi. Ularga “Iqtisodiyot nazariyasi”, “Mikroiqtisodiyot”, ”Makroiqtisodiyot”, “Xorijiy til”, “Pul va kredit”, “Raqamli platformalar”, “Axborot texnologiyalari”, “Raqamli iqtisodiyot”, “Mediabiznes asoslari va boshqaruv”, “Statistika”, “Ijtimoiy tarmoqlarda marketing”, “Marketing kommunikatsiyalari”, “Soliq va bojxona ishi”,“Axborort xizmati faoliyatini tashkil etish”, “Ekologik PR”, “Televideniye va radioda reklama”, “Mediamarketing nazariyasi va amaliyoi”, “Xalqaro marketing” fanlari bo‘yicha tahsil olishadi. Ularga Sherzodxon Qudratxo‘ja, Dilshod Mamasoatov, Umida Yakubova, Dadaxon Yoqubov, kabi mohir professor-o‘qituvchilar dars berishadi. Talabalar ta’lim olishi bilan birga turli ommaviy axborot vositalarida, xususan, “O‘zbekiston” , “Mening yurtim”, “Sevimli”, “Dunyo bo‘ylab” telekanallari, “Ma’rifat”, “Darakchi”, “Yoshlar ovozi” gazetalarida amaliy mashg‘ulotlar bilan shug‘ullanadilar. Juda ham bir qiziq yo‘nalish bo‘lgan holda, ko‘p abituriyentlar e'tiborini o‘ziga tortmoqda.

 

O‘qituvchilar: Zafar Rustamov, Umida Yakubova,M.Masemedjanova, Gulnoza Nasrullayeva.

Tyutor: hozircha yo‘q